Två svartvita foton..

Idag på projekttimmen var jag ut en stund och fotade. en stund före jag gick ut snöade det som bara den. och några minuter efter att jag gått in igen från min lilla "runda" så sken solen så fint att jag gick ut igen och maja följde med :) och förståss, sen då vi satt på sista lektionen var det riktit fint ute med dimma och solnedgång på samma gång. typiskt! ikväll har jag och robb varit en sväng in till stan på lite små ärenden och just nu sitter jag och redigerar bilder. men, nu tar jag en paus och hoppar in i duschen! tänkte börja med att visa er två svartvita foton från idag, hoppas de gillas! vi hörs om en stund ^^

Kommentarer
Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Tack så mycket! :)

(sent svar)

2012-01-11 @ 21:05:05 / URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: