Dags för frågestund! fråga precis vad ni vill.



Tänkte att jag skulle köra med en frågestund nu enda till fredag, så ni har god tid på er att ställa frågor till mig. eftersom det har hittat så många nya hit så finns det säkert någon av er som vill veta ett och annat. alla frågor är välkomna, och jag lovar att svara så gott jag an på alla! det finns kanske någon som vill ha hjälp med tex. något ang. sin kamera, tex. inställningar eller andra "tips" som har med foto att göra, eller så vill ni kanske veta mer om mig?. om finns det något ni vill veta, så nu har ni chansen!  fråga på nunatti natti..

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Men helt perfekt! Jag har tänkt fråga dig om Nikon D90n, då vi båda använder den :) jag har inte riktigt tid nuförtiden att använda mig av dom manuella funktionerna, utan kör på automat mest hela tiden. Fotar mest bara inomhus och Knut, så då duger det för tillfället ;) men det jag tänkte fråga är, varför kameran inte ibland fotar? Det kan vara olika tillfällen, behöver inte vara inzoomat läge eller att den inte kan fokusera. Det kan vara allt möjligt jag ska fota och då vill den helt enkelt inte. Då startar jag om den snabbt och ibland så får jag fortsätta fota och ibland så får jag starta om den flera gånger eller testa fota ngt annat. Jag blir väldigt frustrerad då jag ibland missar att fota tex roliga saker som Knut gör eller i julas då han öppnade sina julklappar. Har du ngt förslag om vad som är fel? Ngt jag gör eller en bugg med kameran som finns i alla Nikon D90.



Hoppas att du förstod min fråga! :D

2012-01-04 @ 22:45:20 / URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Lena

Vad är drömplatsen att fotografera på?

Om du fick fotografera en kändis (svensk eller utländsk) vem skulle det då vara?



Vilken är din favoritfilm?

Vilken är din favoritskådespelare/skåderspelerska?



Vilken är din favoritlåt?

2012-01-05 @ 12:18:51 / URL: http://lcfoto.blogg.se/
Postat av: Emma

När började ditt intresse för fotografering? :)

2012-01-06 @ 14:34:35 / URL: http://emmabussphoto.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Vad har du för objektiv då du fotar bilderna på fåglar? :) Och om du har en Nikon, vad skulle du rekommendera för liknande objektiv till Canon, som du använder i just fotandet av fåglar? :)

2012-01-07 @ 17:56:38 / URL: http://miimi.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: