Fredagen den trettonde..

Godmorgon! fredagen den 13:e har vi idag, och det ser ut att bli en regnig sådan. jag ska snart packa i mina väskor och så sticker jag vidare till kovjoki senare där jag kommer befinna mig resten av helgen. helgen ser ut på det viset just nu att ikväll ska jag och robb ut och äta, imorgon ska jag jobba 10-18, sålänge jag inte trillar ivägen så ska robb tona sina bilrutor! och sen på kvällen ska vi på bio :)

Veckan som nu varit har har innehållit bl.a två dagar jobb vid klippan i köket, nattdopp, en sväng till björkö, jordgubbsplockning, cheesecakebakning, en båtutflykt till stubben (bilderna här under)! nu ska jag ringa ett viktigt samtal och sen packa väskorna.. vi hörs senare ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: