Har varit på resa!

Hej på er! jag var ju nyss på Ålands-resa och nu, helgen som var nyss har jag tillbringat i Kuusamo bland björnar, renar och i roligt sällskap! jag och min pappa starta hemifrån 07:00 på fredagmorgon och pausade lite nu som då på vägen till kuusamo. vi var framma vid "sovstället" på efrtermiddagen kl 15:15 ungefär och inväntade resten av gänget. vi åt supergod kvällsmat och sen bar vi av till björngömslet från kl 19:00-00:00 fotade björnar och sen blev det sovdags! på lördag åt vi först frukost, sen stack jag och pappa iväg till en nationalpark, och till ruka högst upp på toppen! på kvällen blev det middag, och björnfotografering kl 19:00-00:30.. vilket blev väldigt spännande när vi skulle gå till bilen, eftersom en björn fortfarande satt och åt någon hundrameter från oss, och en annan björn hade nyligen gått mot den stig vi skulle gå på.. på söndag efter frukosten började de andra sin resa hem igen medans jag och pappa stack iväg och vandrade i en nationalpark och spanade in forsar och natur :) efter det började vi också åka hemåt. det har varit en spännande och kul resa! 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: