Hej där!

Min blogglust är som bortblåst. har inget att skriva om, och inte orkar jag heller fast jag skulle ha tid. jag har flera gånger tänkt på att ta bort bloggen, eller starta en helt ny eller något. men om jag går och gör något sånt vet jag att jag kommer ångra mig.. så jag låter bli. och, det ekar i kommentarsfältet också, och statistiken är inte heller något att hurra över! ni kan ju alltid aktivera er lite, och komma med förslag var jag ska blogga om? det vore lite lättare! vad vill ni höra, finns det något ni vill veta? berätta :)
 
Något jag kan säga är att vi kom hem med mycket fint igår från Ikea :) idag har jag hälsat på hos Jennifer och Vincent, och något annat spännande har inte hänt idag. men, imorgon-natt åker jag ner till åbo och över till Åland! wohoo. så, där tillbringar jag min helg! ♥

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Jag tycker att det är kul med vardagsinlägg (jag är lite dålig på att kommentera bara)! :) Och massa braiga tips och sånt. Och dina bilder är alltid sååå fina! :D

Svar: Tack så jättemycki :) :)
Linda Sjölund-Åström

2012-07-19 @ 14:56:22 / URL: http://tidstjuven.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag skulle gilla om du fortsatte att lägga upp bilder och om du ville berätta vad du gjort med inställningar osv:)

Svar: Det ska jag försöka göra :) tack!
Linda Sjölund-Åström

2012-07-20 @ 18:34:41

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: