Mycket kul på gång!

Hejsan fina läsare! veckan har börjat bra, och bättre lär det bli kan jag säga! helgen har varit super, men nu har vi måndag igen. jag började veckan med att imårse åka iväg till Vasa på lite ärenden och förståss hälsa på lägenheten. vårt balkonggolv fick sig en omgång idag med träolja och allt blev direkt mycket bättre, shit vad bra jag är alltså! sen åt jag lunch inne i stan tillsammans med min minna ♥ alltid lika kul att få vara med henne :) nu ikväll har jag vilat, skickat mail, fixat bilder och nu ska jag tillbringa lite tid med syster. som sagt, så blir det mer skoj också i veckan men det tar jag senare.. okej? här har ni lite bilder från då jag var och fota solnedgången  igårkväll ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka vackra bilder! :D

Svar: Tack tack :)
Linda Sjölund-Åström

2012-07-31 @ 12:34:19 / URL: http://lcfoto.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: