Stranddagar med syrran ♥

En av dedär +27 gradiga dagarna förra veckan låg jag och syrran och slöa på stranden tillsammans. vi prata om allt från myror till bakom universum, vi åt godis, blåste bubblor och solade! och ja tack, jag vet jag har världens coolaste frisyr på bilderna men det bjuder jag på!

.. Och i måndags fick vi mittiallt för oss att ta ett nattdopp (klockan var 23:45)! först tänkte vi att vattnet säkert skulle vara riktit kallt, men det var faktist ganska varmt! det var iallafall riktit skoj med nattdopp, och vi hade en suuupervacker solnedgång också ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

There's no place like Rävskatan! :)

Svar: verkligen int :) bästa stället!!
Linda Sjölund-Åström

2012-07-12 @ 22:02:04 / URL: http://ldahlsten.wordpress.com
Postat av: eemelielinneea † photo clothes everyday

åååh, vilken vacker solnedgång!! :)

2012-07-13 @ 15:42:59 / URL: http://eemelielinneea.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: