De senaste dagarna

Jag hade bästa födelsedagen på lääänge med de finaste vännerna man kan ha! det var otroligt skoj och jag är superglad att de ville vara med mig på min dag :) vi sov allihopa över vid villan och steg upp tidigt nästa morgon för att jobb väntade för bl.a Tobias och mig. jag for till jeppo med mamma och pappa och lyfte stockar dagen lång.. nästan ;) jag var alldeles slut i hela kroppen efteråt! idag, fredag steg jag upp runt 12, ringde lite samtal, skrev en "uppgift" på word och så plocka jag i väskan och for till kovjoki där jag befinner mig nu! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

SV: Tack så jätte mycket!



Hoppas du får en bra lördag!:D



KRAM

2012-06-02 @ 11:13:56 / URL: http://linneaphoto.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: