Solat en stund..

Jag sov 12 timmar inatt så om någon är utvilad nu är det jag! steg upp halv 1, slängde mig i soffan och titta på tv en stund och så stack jag iväg och sola till storsand två timmar. invigde min nya bikini också, lyssna på musik och hade en heeel strand för mig själv :) skönt! annars en grej.. har alltid tänkt läänge fören jag laddar upp bikinibilder på mig själv, (absolut inte för att jag inte skulle vara nöjd med mig själv ..för det är jag!!).. men vafan, ALLA gör ju det så varför inte jag också? nåjaa, hoppas alla haft en suuperdag! vi hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

svar: tack så mycket :)

oj, inte illa att ha en hel strand för sig själv :)

2012-06-21 @ 20:22:43 / URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se
Postat av: Madde

sv: åh, tack så mycket:D

VIlka somriga bilder, härligt:)

2012-06-23 @ 10:16:59 / URL: http://madeleneenglund.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: