Typ såhär ser jag ut just nu..

.. & Piff ville också vara med på bild ikväll :) söt ♥ vet ni, idag har det varit massor på gång! imorse steg jag och syrran upp kl 8 och så brumma vi iväg till Vasa! vi var och hälsade på i lägenheten, vi sprang in till h&m ginatricot lindex och cubus. jag kom hem med en fiiin byxdress (eller vad de nu heter) och det är den jag har på bilderna här under.. och så ett par jeans, lite underkläder and that's it! då jag kom hem tvätta jag min bil, jag solade, laga kvällsmat åt hela familjen och så har jag solat ännu lite till... NU ska jag bara sitta inne resten av kvällen och ta det lungt :) det har varit en rolig dag, speciellt att få vara lite själv med syster ♥ ha det fint så hörs vi då vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: ann-sofie

söta bilder :D

2012-06-20 @ 21:24:50 / URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: