Första arbetsdagen avklarad

Som rubriken säger så har jag min första arbetsdag klarad! denhär veckan är det mycket på gång.. bl.a jobbar jag alla vardagar förutom torsdag då jag ska till Vasa på inträdesprov (som jag också förösker skriva en förhandsuppgift till).. så ska jag tillbringa lite tid med minna och sofia på samma gång också då jag ändå är i Vasa! och på lördag kära läsare, då ska jag på klassträff! 5 år sen vi gick ut högstadiet :) wohoo! mycket skoj på gång just nu! hmmm, där fick ni lite info, bara ifall om att jag inte skulle orka uppdatera.. ha det fint så hörs vi ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Va söker du in till? :)

2012-06-04 @ 15:55:14 / URL: http://ldahlsten.wordpress.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: