Dagens outfit


Hej på er! idag har jag invigt min sköna skinnjacka som jag köpte förra våren. och så hade jag på mig en av de nya jeansen jag köpte igår, en blommig tröja och ett par nya skor (eftersom de andra gått sönder och måste limmas) ganska vårig och skön outfit tycker jag. dessutom har det varit väldigt varmt ute idag också :) sådär annars har det inte hänt något speciellt idag.. ännu! men..

Ikväll ska vi på ishockeymatch igen! kameran hänger också med :) nu ska jag ta en snabb dusch och sen äta mat så hoppar vi iväg mot ishallen sen. vi hörs igen då jag kommer hem, ha det så fint tills dess ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda Englund

Vilken härlig skjorta! :)



Svar: Tusen tack! :)

2012-03-30 @ 15:41:12 / URL: http://amandaenglund.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: