Fullt upp heela dagen

Hej på er! förlåt för dålig uppdatering idag men jag har faktist haft fullt upp heela dagen, och kvällen också för den delen. en stund efter att jag kommit hem från skolan idag så for jag in till stan på lite shopping, hittade en hel del smått och gott. om jag orkar kanske jag visar lite av det senare.. sen kom Maja hit till mig och så lagade vi mat, sen kom även tobias hit så åt vi allihopa tillsammans :)

Sen gjorde vi oss klara och så for vi till doo bop club här i stan eftersom tobias skulle sjunga där. har även bilder därifrån att visa er så håll utkik ^^ efter detta for vi en sväng till omalleys och nu är jag hemma igen :) ska snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon.

Denhär helgen är jag i Vasa..
Befinner ju mig i Vasa denna helg pg.a kör(sång) övningar i skolan både lördag och söndag. så därför! nu ska jag bara ordna upp här lite och sen bums i säng. tack för en kul kväll, Maja och Tobias :) godnatt! vi hörs igen imorgon..

Kommentarer
Postat av: Pia - Smilinggirls!

sv: Tusen tack! :)

2012-03-17 @ 10:43:59 / URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

sv: tack! :)

2012-03-17 @ 16:15:07 / URL: http://brightmoments.blogg.se/
Postat av: Michaela | Fotograf - Bloggdesign & Vardagsliv

svar

hej och ursäkta för sent svar, vart en liten bloggpaus mitt i allt :)



tack så jätte mycket för ditt beröm på mina bilder, jag uppskattar de verkligen :D blir glad av att se att du gillar dem :)

2012-03-17 @ 18:47:49 / URL: http://soeticz.webblogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: