Hej soliga måndag!

Hej! då jag steg upp imorse vid halv 8 (då det annars vanligtvis brukar vara mörkt här i lägenheten) så var det redan så ljust och fint ute. solen sken in i lägenheten, härligt! superbra start på morgonen kan man väl säga.. sen blev dagen ännu bättre då vi fick veta att vi imorgon och på torsdag får sovmorgon. hur skönt är inte det? :) det har alltså hittils varit en riktit bra dag!

Jag kom nyss hem, slängde mig ner i soffan ett varv, vilket Piff och Puff gillade. alltid då man kommer hem och sätter sig i soffan så kommer de rusandes upp i famnen och pussar en över hela ansiktet och stryker sig och är allmänt gulliga ♥ iallafall, robb borde sluta snart han också och då far vi och handla mat. ha en fortsatt fin måndag nu så hörs vi senare mot kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

sv: Så lite så :)

Vad tycker du om mina bilder? :D

2012-03-05 @ 16:17:43 / URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: