Måndagen den 12 Mars ♥

Såhär ser jag ut idag..

Hej! här hos oss är det mat på gång för tillfället. vilken tur att det går bra att göra mat och blogga samtidigt :) men men, idag efter skolan ringde jag två viktiga samtal, och så for jag och robb och handlade, som vanligt på måndagar. och mer har jag inte hunnit göra idag. ännu..

Halv sju ikväll har vi, fotoklubben, månadsmöte! skoj skoj :) sen då jag kommer hem igen tänkte jag ge er lite nya fina musiktips :) så så, vi hörs alltså senare. ha det fint tills dess! btw, jag och robban 5 år o 8 månader idag ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack :D

2012-03-12 @ 21:13:36 / URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: