Frassar med boobs :)

Hej hej! idag har jag inget intressant att komma med så det får bli några bilder på Piff & Puff idag, och en bild på mig förståss!

Såhäär glada är piff och puff när jag kommer hem. piff ger t.o.m tassen ♥ sött!

↑ Såhär ser man ut när man hoppas på att husse ska komma hem (titta mot korridoren) Sen ikväll har vi upptäckt att våra små killar har boobs. manboobs? jag hade iingen aning om att frassar också kan ha boobs. kul.. men tydligen har frassar det också! jag menar, alla han-människor har ju också boobs, så varför inte hankatter också? hehe :) lite lustigt dock..

Kommentarer
Postat av: Madde

åh, vilka härliga bilder:D

2012-03-22 @ 08:13:13 / URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: