Bara lite text..

Hej på er alla fina läsare! tänkte börja med att erkänna vilken usel, verkligen dålig bloggare jag är just nu. finner ingen inspiration till att blogga över huvudtaget. jag har heller inte fotat något vettigt (landskap, natur, porträtt osv) på jättelänge nu och det känns inte alls bra! det har bara blivit en massa vardagsbilder nu den senaste tiden, vilket kanske också är spännande en stund men nej inte heela tiden. jag vill visa er annat också! bara blommor och grönt börjar kika fram här nu snart så lovar jag att jag är en av de första som står på huvudet och fotar naturbilder.. typ! jag har saknat att kräla omkring på marken med macroobjektivet :)

Det har inte hänt så mycket speciellt de senaste dagarna heller. eller vi var ju på hockeymatch i tisdags.. vilket jag redan sagt. igår efter kvällsmaten var jag och robb en sväng till stenhaga, och sen var vi på en kort åktur på lite andra ställen också. sen på kvällen titta vi på en film. idag har jag, faktist.. sökt in till en skola här i Vasa. sen efter skolan for jag och inhandla två nya o bättre koppel till Piff & Puff, och så har jag påbörjat förändringen av vår balkong lite grann :) jag tror det kommer bli riktit bra när allt är färdigt! men men.. för tillfället gör jag inget speciellt, robb for nyss hem men ensam är jag ju inte för katterna är ju här iallafall :) mina sötnosar ♥ godnatt, vi hörs!



ni får väldigt gärna komma med förslag vad jag ska blogga om/vad ni vill se eller läsa här. det vore såå mycket lättare då! ♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: Åh tack så hemskt mycket! Allt bra? :)

2012-03-29 @ 21:23:13 / URL: http://stenhoff.blogg.se/
Postat av: Fanny Isabella B

Sv: Tackar! :)

2012-03-30 @ 10:18:49 / URL: http://fannyysphoto.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: