Godmorgon!

Godmorgon! i skrivandets stund befinner jag mig i skolan. har just ätit frukost och gråtit ännu en skvätt. vi får frågor som "hur känns det nu" och då kan man inte hålla tillbaks längre! det lär ta en stund, för jag har knappt fattat själv ännu att maja inte kommer vara här mer... imårse tänkte jag t.o.m ringa till henne och säga att jag kommer och hämtar henne och vi åker till skolan.. la ner telefon och åkte själv :(

Så.. igår efter skolan så for Minna, Thomas, Tobias och jag in till stan på mat. sen for jag och tobias ut och gå med hundarna. skönt att fundera på annat en stund. sen på kvällen hade vi fyra filmkväll och vi hann se på två filmer :) ...det är allra bäst att vara tillsammans just nu!

Kommentarer
Postat av: EMMAGENCY

sv: Tack :)



Alltid tråkigt att säga hejdå till en vän...

2012-05-23 @ 12:08:18 / URL: http://emmagency.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: