Överraskningar i vardagen..

I tosdags åkte jag hem hit till monäs eftersom vi fick helgledigt redan då! skönt :) igår, fredag satt jag inne mest hela dagen för att det regnade så, titta på tv och sen på eftermiddagen kom robb hit också ♥ på kvällen blev det bastu och sen ishockey! :)

Vad menar hon med rubriken då, tänker ni säkert..
Igår blev det tidig väckning.. Piff och Puff, mina "små killar" hade tid till veterinären för kastrering kl 9. allt gick riktit bra och nu busar de som aldrig förr.. MEN.. mina små killar var tydligen mina små tjejer, så det blev sterilisering istället för kastrering! haha, oj så det kan gå :) det var iallafall bra att få det gjort, för vi behöver ju inga fler katter. det räcker bra med 6 st här i huset! och fastän Piff och Puff inte nu var frassar, som vi först hade tänkt oss att skaffa, så älskar vi dom lika mycket ändå ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: