Helvetinjärvi 14.5

Hej på er! jag har haft massor att göra denhär veckan, och har därför inte haft ens minsta lilla tid över för bloggen. idag är jag ledig (och imorgon) så nu tänkte jag passa på och uppdatera här lite.. i söndags kom ju minna hit och sov över hos mig och vi låg upp och pratade till 02.30 ungefär. väckning 04.45 (hahaa) och det vara bara att stiga upp. konstigt nog var jag inte alls trött! 06.00 starta vi från skolan mot helvetinjärvi :) där var vi till ca 13.30? och efter det åkte vi vidare till tuuri! shoppade loss och for hemåt igen vid 17.00. hemma var vi runt 19.00. då kom maja, thomas och tobias till mitt och såg på ishockey! det var måndagen i ett nötskal! här har ni en bildbomb:

Kommentarer
Postat av: Lena

Fina bilder som alltid ser ut som om det var en rolig resa.

2012-05-17 @ 15:41:28 / URL: http://lcfoto.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: