Dagens planer ♥

Tulpaner här hemma i blombänken.. Nikon D90 - Sigma 70mm/ 2,8 macro

Godmorgon! jag hade mitt alarm på 08.30 idag men på något konstigt vis steg jag upp 11.30 istället.. nu har jag iallafall fått klart fixat i mitt rum! idag på daan har jag inget speciellt på gång egentligen, men ikväll kära läsare, ska jag umgås med Tobias, Thomas, Björn, Sofia och Minna igen ♥ jag längtar så jag blir gaaalen.. vi ska till after eight på någon musikgrej och så en sväng till netti.. sen kommer Sofia och Minna med mig till monäs och sover här!! wohoo, det ska bli skoj :) nu ska jag gå ut i solen istället för att sitta här.. vi hörs då vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Madde

vilka vackra bilder:D

2012-06-03 @ 22:09:14 / URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: