Nytt i kamerautrustningen

Hej! dålig uppdatering här, jag vet jag har inte alls haft tid med er.. och inte blir det bättre av att ni där ute är så tysta heller ska ni veta ;) iallafall, igår efter skolan for jag hem till monäs en sväng och var ute med piff och puff i koppel.. sen for jag till kovjoki där jag befinner mig nu. efter ett tag ringde mamma och berätta att piff och puff nu hittat kattluckan och springer omkring där ute.. jag fick värsta utbrottet, för det första visste jag inte hur jag skulle börja göra, jag blev orolig och allt på samma gång.. jag hade ju också gärna varit där när det hände.. det går iallafall bra sade mamma och de håller sig nära huset och där de andra är hela tiden.. vi måste nog dock beställa tid för kastrering så snart som möjligt före de börjar springa runt och frassa! vi måste helt enkelt bara vänja oss.. det kom bara så plötsligt på.

Iallafall.. igår också då jag kom hem väntade en "för tidig" födelsedagspresent på mig, av pappa :) Photoshop elements 10, stepringar och Nikkor 50mm/ 1,4 ♥ har inte hunnit testa det ännu men jag ska.. ska även installera elements 10 idag. det är skittråkigt väder idag, det är mulet och regnar.. blir antagligen att sitta inne en stor del av dagen gissar jag.. vi hörs då vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Erika Hallman

Kul med nytt objektiv. Hade det där förut till min nikon och var mycket nöjd! Har motsvarigheten till Canon nu och är nöjd med den med. Fint när man får så kort skärpedjup :)

2012-05-05 @ 16:53:47 / URL: http://erikahallman.blogg.se/
Postat av: Nette Cecilia

Så kul med ny fotoutrustning härliga bilder på scillan ,krokusen annat inlägg får också många plus ha en fin kväll ,nette

2012-05-05 @ 20:21:41 / URL: http://nettececilia
Postat av: OA

Du komber ti gill e :)

2012-05-05 @ 21:05:05

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: