Det senaste..

Hej på er! senast jag skrev hade jag varit på koncert till ritz. vad har hänt sen dess då? det blev helg, och helgen tillbringade vi hemma i monäs. fredagen bestod av bastu, lördagen bestod av skolarbeten, huvudvärk, bio på kvällen (breaking dawn part 2 som var suuper!) sen resten av helgen bestod av magsjuka vilket inte var så trevligt. i måndags var jag hemma för säkerhet, sen har jag tagit itu med lite skoluppgifter, myst med katterna, fuskat med mitt bullagodisdessertersöttglass-strejk och ätit chips.. fyy! snart är det helg, vilket ska bli skönt. tror inte att jag hade mer att tillägga ikväll så hej med er och så hörs vi då vi hörs (då jag orkar uppdatera) godnatt! 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: