Helg!

Äntligen lite ledigt! det har varit en tung vecka, främst för att jag är förkyld och annars bara trött. jag vaknar bara senare och senare varje morgon och dessutom är jag uppe senare å senare om kvällarna.. jag får väl skylla mig själv gissar jag! dagen har bestått av skola från 8 - 15 och efter många om och men kom vi oss till monäs och nu är vi i kovjoki där vi ska tillbringa helgen. jennifer och vincent är här, vi har just druckit te och kaffe.
 
Är det något jag ska göra denhär helgen så är det att sova länge på morgonen! jag har två mornar på mig och jag tänker passa på! morgondagen kommer bestå av att göra skolarbeten.. kul? okej, det var allt för ikväll. godnatt!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: