Onsdag

Vaknade inatt med världens huvudvärk. då jag äntligen hade somnat om var klockan kanske 2 eller halv 3. det var inte värst trevligt då alarmet väckte mig igen lite över 7. dessutom mådde jag inte så värst bra, så idag har jag stannat hemma! steg upp runt 10 och började penicillinkur dag fem. nu återstår fem dagar kvar så får vi hoppas att det har hjälpt.

Som sagt, jag är hemma idag och tänker vara det resten av kvällen också. som bilden säger så består min onsdag av att läsa till anatomiförhör som jag har imorgon vid novia!  jag har även varit lite hemmafru och tvättat kläder, diskat och myst med piff & puff. nu ska jag söka mig tillbaks in i mina anatomipapper, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Linn

känner igen rörelseapparaten-pappren.. men alltså, studerar du vi novia eller varför har du den tenten? bara nyfiken :D

Svar: ja tar bara vissa kurser, men ska sök in ijenn ti nästa höst å!
Linda Sjölund-Åström

2012-11-28 @ 21:46:11

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: