Att fundera på kanske?

.. borde jag ens ha tillgång till en blogg? jag borde förbjudas att ens försöka! jag har noll inspiration, jag hinner knappt fota nånting och jag har inget nytt och häftigt att informera er om heller. så vad ska jag göra? jag skulle säkert orka anstränga mig bara jag skulle få lite pepp här och där och i kommentarsfältet, och så kanske lite nytt bloggutseende skulle sätta fart på själva bloggerskan! det värsta av allt är att jag skulle ha massor med tid att sätta på bloggen men jag har inte haft lust helt enkelt!
 
Jag har varit, och är fortfarande, en uuusel uppdaterare.. nu ska ni fylla kommentarsfältet med tips och berätta vad ni vill ha av mig! eller berätta fast ifall ni tycker att jag inte alls ska fortsätta, det är upp till er :) ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej. Jag tycker du har så fina bilder, så jag tycker du ska fortsätta blogga :)

2012-10-25 @ 10:56:07 / URL: http://marianneenglund.wordpress.com
Postat av: Saragunmarie

Du kan ha en frågestund, lägg upp gamla porträttbilder du har fotat, filmtips, berätt om din skola, vardagsbilder, ha en gissningtävling tär man t.ex. kan vinn en länk, osv.. Ja tycker absolut att du ska fortsätt blogg :)

2012-10-25 @ 16:03:56 / URL: http://saragunmarie.blogspot.com/
Postat av: matilda

Kika gärna in o ge respons på mina bilder :)

2012-10-28 @ 19:03:24 / URL: http://hejbus.spotlife.se/
Postat av: Anonym

Kunde inte kommentera på senast inlägget, men vad r den andra klänningen för klänning, alltså märke, namn?

2012-11-06 @ 15:29:34

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: