Min helg!

Helgarna går nästan alldeles för snabbt. man hinner knappt komma hem så ska man tillbaks till Vasa. denna helg har det iallafall (i fredags) varit kalas vi villan, eftersom min kusin fyllde 14 år, så grattis till honom än en gång! igårkväll for jag och robb till Mickis på feest och idag steg jag upp ganska tidigt och for ut med kameran en sväng eftersom jag aldrig hinner det i vasa känns det som.. jag borde verkligen gå ut och fota mer så jag inte tappar intresset! nåjaa, ikväll åker vi tillbaks till Vasa, imorgon är det måndag.. ny vecka med nya möjligheter. bl.a så ska mamma vara hos oss hela veckan, så det blir väl trevligt.. gissar jag? :) nu ska vi äta, vi hörs senare! och här under har ni mig...

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: