Lättad

Har hunnit med en hel del idag känns det som och jag känner mig inte ens stressad, vilket jag brukar göra vid sånahär tillfällen. istället känner jag mig lättad på något vis och det känns bra. jag har hunnit ha några timmar immunologi vid novia, jag har suttit och läst på anatomitenten (hela eftermiddagen!) som vi har imorgon och jag börjar ha det mesta på klart nu, hoppas jag iallafall. mitt egna recept på sej i ugn har jag också hunnit med, och det blev godkänt av mannen i huset också :) nu tror jag bestämt att jag lägger anatomipappren till sidan en stund och tittar igenom dem ännu en sista gång före jag tar natten. sitter ändå och leker i PS för tillfället ;)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: