Senaste nytt

Jag har inte dött, jag har bara haft mycket annat för mig och inte alls hunnit med bloggen! söndag-onsdag var jag på musikturné i uleåborg, det var kul och spännande! i fredags var jag längre i skolan än vanligt, och kvällen tillbringade jag med Angelica och Tobias :) i lördags for jag hem till monäs och en hel vecka ledigt har jag nu! suuper. känns nästan som jag fått sommarlov, men tyvärr inte.

Snart är det första maj också, tänk vad fort tiden går! det är inte alls länge kvar till avslutningen nu, och det är mycket man vill hinna med före det :) ja.. nu i skrivandets stund sitter jag också och redigerar lite bilder och bara tar det lungt. vi hörs kanske senare, ha det bra! ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: