Verkligen skönt med helg!

Sitter i kovjoki med en filt runt mig och dricker te. sitter också och redigerar bilder på samma gång och nästan somnar framför datorn. det blir nog snart läggdags tror jag. Men oj vad skönt det är med fredag och helg. och oj vad skönt det är att inte behöva sitta och läsa till tent. jag behöver bara hoppas på att jag är godkänd nu! det bästa just nu är känslan att jag kan sova hur länge jag vill imorgon, och det tänker jag minsann göra också! denhär helgen tänker jag mest ta det lungt, vila, och bara göra sånt jag vill! inga måsten är välkomna..

Helgen började iallafall bra. det har ju varit fint väder precis hela veckan och idag, fast jag hamna att skrapa bilrutan imorse, kände jag massor av vårkänslor. jag har ju också invigit min skinnjacka fast det ju nog är lite kyligt ute ännu. men ändå!  nu ikväll var jag och robb på revy till jeppo och det var riktigt skoj. hade inget mer att komma med nu men vi hörs, godnatt på er! ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: