Funderingar över landskapsbild!

Dimma. Lada. Åker. Färg & Svartvitt. Spår. Aningen mystiskt. Höstmorgon. Vackert....
 
..Är några ord jag kan säga om bilden. tidigare i veckan stannade jag vid en åker, det var en dimmig morgon och jag tyckte att det passade mig utmärkt att traska ut i traktorspåret som ledde fram till ladan. det kändes en aning mystiskt att stå där i den lätta dimman, som var tjockare in mot skogen. det hade varit perfekt med ett rådjur på åkern eller någon rovfågel på ladan, eller tranor! som vanligt kunde jag inte bestämma mig för den i färg eller den svartvita varianten, så det fick bli båda! Nu vill jag läsa era åsikter om bilden. vad tänker ni när ni ser på den?
 
Jag fotade med min Nikon D90 och objektivet Sigma 10-20mm/ f4,0-5,6. slutartiden/exponeringstiden låg på 1/320sek. bländartalet 4, iso 200, brännvidd 10mm. jag har pysslat med selective color, contrast, shadows and highlights, och beskärt!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Superfin bild! Den här va faktiskt finare i färg :)

Svar: Tack tack :) ja, ja kan it riktit bestäm me nangang ja om ja gillar svartvita versionen elo färg bäter :P
Linda Sjölund-Åström

2013-08-23 @ 18:13:30 / URL: http://saragunmarie.blogg.se
Postat av: Annika

Övergiven. Mjukt. Sensommar.
Det är de första känslorna jag får.
Gillar både färg och den svartvita, men kanske liiite mera den i färg!

2013-08-24 @ 22:27:09 / URL: http://annikaprotempera.wordpress.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: