Jobbat hela dagen!

Hej på er! jag har suttit hela dagen framför datorn och jobbat klart med bröllopsbilderna. har bara kvar att lägga bilderna på en dvd :) fler bilder från bröllopet får ni se då paret fått sina bilder (på fredag), och då vill jag ha massor av åsikter från er! visst kommer ni ihåg det? :)
 
Jag har också dragit på mig världens förkylning. började lungt med lite sjuk hals, och nu har jag en dum hosta och en täppt näsa. vi får hoppas att det går över fort! ska vila så mycket jag har ro med.. vilket inte lär gå, eftersom jag är världens rastlösigaste människa? idag har jag iallafall beundrat åskvädret och skuren som kom här idag :) och nu börjar jag bara vimsa till det, så vi hörs senare!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: