Musiken är på och redigeringen börjar!

Godmorgon! hoppas ni alla haft en bra helg. jag har haft en superduper bra helg! kunde inte ha varit bättre. På fredagen var jag ju en sväng för att kolla in fotograferingsplatserna för brudparet. robb kom hit på eftermiddagen och så blev det bastu på kvällen. på lördag var det bröllopsfotografering som gällde för min del. min allra första dessutom, och förhoppningsvis inte sista ;) på kvällen for jag med min familj till villan och så bada vi tunna och var på båtutflykt.. det kunde inte ha varit en bättre plats att slappna av på efter dagen som varit :) på söndagen, igår, åt vi god frukost och senare också grillat, var ut på båtutflykt igen och senare for vi hem. kvällen tillbringade vi med jennifer, johan och vincent i nykarleby :) före vi gick och lade oss kolla vi på oblivion, superbra och spännande film :) ni som gillar sci-fi ska absolut kolla den!
 
Idag kommer jag att börja gå igenom bilderna från bröllopet. har lite mer än 800 bilder att gå igenom, så det lär ta en stund! kanske det blir en liten smygtitt också, om ni har tur :) nu ska jag dyka ner i bilderna, vi hörs senare!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: