Vilken överraskning!

Hej på er! jag har haft så fullt upp med allt annat, så jag har inte alls haft tid för bloggen. jag har jobbat lite, packat osv. just nu är jag väldigt trött, det har varit en lång dag, men jag tänkte ändå få ihop några rader :) började min dag med ett besök till jeppo och fortsatte sedan till nykarleby där ett besök till tandhygienisten stod på shemat. då jag var klar for jag till vasa. i brevinkastet fanns, det bästa bemötandet jag kunde få, ett brev från Novia, där det stod att jag blivit antagen till Socionom, med start 26.8, alltså inkommande måndag! jag hade nästan gett upp, efter att ha försökt två gånger nu, men troligtvis fanns jag på någon reservplats :) jag är iallafall väldigt glad att jag äntligen, efter allt kämpande, sluppit in och äntligen får börja Socionomutbildningen! WOHOO! ringde och storpylade till robb och mamma också då jag vart så överraskad :)
 
Efter allt pylande, hoppade jag i bilen och for in till stan för att gå i klädbutikerna en stund. runt 18:30 befann jag mig vid Ritz tillsammans med många andra för att lyssna på kvällens två föreläsare, Karin Lindroos och Isabella Löwengrip! berättar mer om detta imorgon tillsammans med lite bilder, missa inte det :) nu ska jag gå och lägga mig efter en lång dag, sov gott och så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Oj va bra, GRATTIS!! :D <3

Svar: Tack tack tack :D <3
Linda Sjölund-Åström

2013-08-23 @ 07:07:40 / URL: http://fames.se/saragunmarie/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: