Året 2013

Började plocka ut bilder att visa som en tillbakablick genom året, men insåg snabbt att det blir alldeles för mycket bilder att plocka till ett collage så jag orkade verkligen inte anstränga mig för er denhär gången, förlåt, men tur är ju då att det finns ett arkiv i bloggvärlden, där alla kan gå in och kolla bilder läsa blogginlägg från året som gått.

Som för många andra har det varit både bra och mindre bra saker som varit under året. men som tur har jag mycket mer bra saker som hänt än dåliga saker, så det tänkte jag dela med mig av: Det var en fin vinter med massor av snö och vi körde snöskoter nästan varje helg och njöt av vintern, Det var en hel del födelsedagar i början på året, Sportlovet tillbringades i Levi tillsammans med robb ♥ Fick det mest efterlängtade sommarlovet någonsin! Njöt av den varma sommaren som vi haft och solade massor, Fotade examenporträtt på sara i maj & fotade mitt allra första bröllop i augusti, Var till härliga Åland med Robb och svärmor, Var på TOTO koncert med hela familjen, Var på villan med familjen, Var och lyssnade på isabella löwengrip/blondinbela på ritz & samma dag fick jag veta att jag sluppit in på socionomlinjen på novia 3 dagar före skolstart, Började skolan och har varit supernöjd med vad jag presterat, bra vitsord och allt, + superbra klass :) Har haft en mysig höst tillsammans med robb, Var till ikea med jennifer och shoppade loss i haparanda, Firade jul & Ikväll kör vi med nyårsbastu och mys! kunde inte bli ett bättre avslut på året tycker jag :) Här under har ni alla årets månader, så ta en titt om ni vill :) 

Januari, Februari, Mars, April, Maj, Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November & December.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: