Bowling och middag med klassen

Nu är vi äntligen här vid denna dag, som man har längtat. alla skolarbeten är inlämnade, alla tent är skrivna, och nu har vi bara en skoldag kvar, som kommer bestå av studiebesök! idag hade vi sista tenten, och det kändes verkligen bra att lämna upp den och gå ut ur klassen då man var klar. efter skolan var jag på julklappsshopping tillsammans med min pappa som kom en sväng till vasa idag :) halv 6 var vi nästan alla ur klassen vid cinema bowling, det var riktigt roligt :) klockan 7 hade vi bokat bord på rosso, så där var vi till klockan 9 och for därefter till en klasskompis. jag har just kommit hem, och ska strax sätta mig i soffan med min älskling och titta på tv :) tack klassen, för en trevlig kväll :)



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: