Dagen före julafton

Idag har vi handlat julmaten klart, idag har jag och lillasyster gjort julgodis i mängder och massor, idag har vi plockat alla paket under granen, idag har jag färgat lillasysters hår, idag har det blivit gjort en hel del! just nu känner jag mig som ett litet barn, vad månne finns i alla paket under granen? imorgon på morgonen kommer vi springa runt som yra höns hela familjen, äta risgrynsgröt, kika på paketen, åka till gravgården, se på kalleanka, vänta in robb & äta julmat tills vi spricker + allt julgodis som vi har lagat! tur att jag har ett par jeans som ryms +5 kg till i.. hmm, nudå? nu tänkte jag plocka ner resten av bilderna från min fotovägg då jag ska möblera om den, sen ska jag nog bara ta det lungt tror jag. ha en fortstatt bra"dan före dopparedan-kväll" :)
 
Ps. jag fick lite snö till jul ändå :) nöjd!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: