Gott nytt år ♥

Min nyårsafton kommer bli rätt lugn, det blir god mat, nyårsbastu, mys, tv, raketskjutning och sånt smått och gott. vad är era planer för kvällen? :) har ni några löften inför det nya året? har ni några roliga planer för det nya året? :)
 
För mig kommer det nya året börja med praktik, från och med den 7:e! ser verkligen framemot det, kommer befinna mig på daghem tillsammans med massor av härliga barn :) Så hela januari kommer jag bo hemma med min familj. i februari flyttar jag till vasa igen där robb väntar på mig ♥ Kommer i vinter tillbringa 4 dagar i Levi med robb och familjen, och till sommaren ska troligtvis jag och robb till Åland igen, och förhoppningsvis kommer jag få massor med roliga fotojobb också under det nya året :) det var lite av vad som komma skall..
 
Jag har väl egentligen inga nyårslöften, men att hålla bättre i mina pengar är väl en sak jag borde jobba på. och som Tidstjuven skrev i sin blogg, så är det viktigaste nyårslöftet att vasa snäll mot sig själv, och allt vad det innebär. det kommer jag verkligen vara under det nya året. jag har lovat mig själv att förbättra min kondition, och börja träna igen sådär smått så man håller sig i form, och att se till att få någon lugn dag i veckan, så inte alla kvällar går åt till skolarbeten. det var nu vad jag kom på just nu, säkert finns det en hel del till men detta är bra för stunden.
 
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! LÅT OSS FÅ ETT UNDERBART 2014! ♥

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Lycka till med praktiken!

Svar: Tack så mycket :)
Linda Sjölund-Åström

2014-01-02 @ 21:15:56 / URL: http://www.junitjejen.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: