julklappstips 1

 
Jag vet hur svårt det är att komma på fina julklappar till nära och kära, så nu tänkte jag, framtill 24 december tipsa om fina julklappar som ni kan köpa till era syskon, era föräldrar, eller kanske till mig? i första tipset har vi fina förpackningar med väldoftande innehåll såsom tvålar, duschgel, läppbalsam osv, från body shop! vem vill inte ha sånt? dessutom är inte priset så värst högt på förpackningarna heller. jag skulle vilja ha allt i hela body shop- butiken!
 
alla tips kommer ni hitta i kategorin "julklappstips"

Kommentarer
Postat av: MATILDA

bra tips! :D

Svar: kul att du tycker det :)
Linda Sjölund-Åström

2013-12-01 @ 20:06:57 / URL: http://matildays.forme.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: