jullov ♥

Idag vari vi på studiebesök, och sen blev det jullov! som sagt, alla skoluppgifter är inlämnade, och alla tent är skrivna, så nu kan man börja söka sig ut och vara lite social igen. skolarbeten har tagit upp det mesta av min lediga tid, men ibland har jag nog vilat också och latat mig. jag är nöjd med vad jag åstadkommit hidtills, och nu i januari väntar 4 veckors grundpraktik för oss socionom-ettor :) jättespännande! det är ju dock synd att man inte kommer träffa klasskompisarna på en hel månad!

Efter skolan slirade jag omkring i stenhaga och inne i stan. köpte ännu en julklapp, och så råkade jag köpa med mig hem varsin arnoldsmunk åt mig och robb som vi mumsade på till kaffet :) hoppsan! ikväll har jag varit, och kommer ännu vara, flitig. har städat och bakat lax- och purjolökspaj, och nu tänkte jag att jag kanske skulle baka lite bröd, och så skall jag packa eftersom vi åker norrut imorgon. nu har jag inte tid att sitta här, men bjuder på lite rimfrostbilder också :) ha det bra, vi hörs!

Januari 2012 / Nikon D90 / Sigma 70mm macro

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: