..Och julklappsshoppingen är igång!

Idag fick vi studiestöd OCH skatteåterbäring. himmelriket. jag har redan hunnit slösa lite pengar, och en stor del gick genast till hyran och bilplatsen. suck! jag for in till stan idag också för att köpa lite julklappar, för jag gillar verkligen inte att spara allt till sista minuten. det är något av det värsta jag vet. så, jag har klapparna på god väg redan. ska på julklappsshopping imorgon också för att få klart en liten del, sedan är det bara denhär mister robb här, som inte önskar sig något egentligen, men jag vet nog att han gör det iallafall. varför ska det vara så svårt att hitta på något till sin man? iallafall, nu ska vi se på tv :) vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Allti sama problem me demde karan ;) Ett tips e att köp ett presentkort så får an sjölv köp va an vill :)

Svar: presentkort e bra, men tå robb ha fått så myki åv tem :P
Linda Sjölund-Åström

2013-12-05 @ 08:28:26 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: N

Förra åri hadd ja köp/ beställt tid ti en massör he va åpskattat! och biobiljetter/biopaket ha å vori bra.. :)

Svar: he va jo ett bra tips, tack tack :)
Linda Sjölund-Åström

2013-12-05 @ 13:25:01

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: