Tårtkalas :)

Åh vilken fartfylld dag! inte en endaste lugn stund kan jag lova er. började med att jag steg upp runt halv 11 tror jag, och började pyssla med detsamma. packade ner allt jag som skulle hem över jullov och hela praktiktiden i januari, kändes nästan som jag tömde hela garderoben? sen diskade jag, åt laxpaj, packade ännu mer, gick tusen varv till bilen, och runt en 2 tiden var jag äntligen klar att åka norrut. sorgligt att komma tillbaka till vasa först i februari, det är ju först nästa år! en månad, en lång tid! nåja, väl hemma i monäs blev det tårtlagning, min underbara mamma fyller år idag nämligen ♥ stor grattiskram till dig! såå, det blev lite tårtkalas här ikväll :) har dammsugat hela huset, lagt upp julgranen, och NU ska jag göra ingenting, och sen sova! imorgon blir det också en långdag, julklapps- och julmatsshopping i jakobstad står på shemat, och efter det raka vägen till frissan 16:45. gissa vem som kommer vara trött efter allt? godnatt på er nu, vi hörs imorgon :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: