Fredag!

Skönt med helg! Ikväll har jag suttit och gjort födelsedagskort, läst brev, skrivit brev, börjat planera min dramalektion, duschat.. Och i skrivandets stund sitter jag och väntar på aktiviteter. jag är rastlös tror jag. jag måste göra något! Imorgon blir det ettårskalas, det är Vincent som fyller sitt första år och jag tror hans mamma har yrt omkring som en galning hela veckan om jag känner henne rätt, pysslat och bakat och planerat och allt vad som menas med gossens första kalas :D

Senare på kvällen ryktas det bli fest? eller har jag fel kanske.. hur som helst hänger kameran med åtminstone halva dagen. Det var allt för ikväll.. NI ska ha en bra helg för det ska jag, och så hörs vi kanske på söndag då. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Va fin du e! :) Hande västin va supersnygg o!

Svar: Tack sötis :)
Linda Sjölund-Åström

2013-02-08 @ 22:42:20 / URL: http://saragunmarie.blogspot.fi/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: