Ny telefon

Igårkväll då vi hade ätit skulle vi vila på maten en stund och jag lade mig ner bredvid robb, men något skarpt fanns under mitt huvud. där var en telefonask! haha :) överraskad och glad! robb själv har galaxy S3:an och denna är S3 mini. och för omväxling blev det en vit, eftersom jag alltid haft svarta telefoner. gissa vem som låg och ladda ner appar och andra roligheter hela gårkvällen ;) kan också meddela att jag gått och blivit med instagram, så där kan ni följa mig nu också, tack! nu ska jag skriva ut lite bilder och sen får vi se vad som sker resten av lördagen. det yr snö utanför mitt fönster, så kameran måste tyvärr sitta inne tills det är över. ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: