älskade blossom ♥

Idag var jag då till jeppis igen. på blossoms outlet- plats med massor av fina saker kvar! imorgon har de också öppet, så skynda er dit :) på industrigatan, påvägen mot sunds trädgård, finns en skylt också! jag fyndade massor av fint för en billig peng :) tex. brickan hade varit 40e men nu var den 15e.. super! de söta mussins formarna köpte jag igår på blossom inne i stan :)
 
Efter mina ärenden i stan for jag efter min lillasyster och så for vi hem. sen har jag solat, ätit, fotat, vilat osv. nu ska jag gå ut i solen igen :) imorgon blir det jobb från 06:45-13:00 (och hela helgen också för den delen) och sen far jag till kovjoki :) ha det fint så hörs vi ♥

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Sv; Tack för tipsi! :)

Svar: varsågod :))
Linda Sjölund-Åström

2013-07-25 @ 21:27:22 / URL: http://fames.se/saragunmarie
Postat av: snie.blogg.se

fina fynd =)

Svar: ja det var det :)
Linda Sjölund-Åström

2013-07-29 @ 09:04:49 / URL: http://snie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: