EN LEDIG DAG. KLADDKAKA. CYKELTUR

Idag på min lediga dag har jag fått gjort en hel del faktist. fixat en uppgift inför hösten, städat i rummet, fortsatt på min fotovägg, vimsat omkring utomhus, cyklat några kilometer, bakat världens godaste kladdkaka! den njöt vi av med grädde och sommarbär på :) världens lättase recept dessutom! senare ikväll var jag till villan en sväng med pappa, en sväng in till byn, och nu är jag snart påväg att gå och sova. imorgon är det fredag, gott folk! jobbar till 18:00 och efter det ska jag mysa med min man, och plocka blåbär :) godnatt ♥

 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Sjukt fina bilder, som vanligt! :)

Svar: Tack, sara :) höödu, vi sko måst ta na sorts photoshoot nangang snart :D måst hitt på na bra tema!!
Linda Sjölund-Åström

2013-07-19 @ 13:27:50 / URL: http://fames.se/saragunmarie/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: