En ledig dag/ kolla länken!

Helgen har varit och farit nu och det är måndag igen. lördag-söndag spenderade vi vid villan. åt gott, badade tunna, åkte båt osv. idag är jag ledig och har gjort absolut ingenting. eller jag ser pinsamt nog på kronprinsessans födelsedag via tv.. haha! så sprang jag upp igen efter reklamen. inte vilken reklam som helst, för mig.. utan reklam om att bli Animal Protector, och hjälpa djur till ett bättre liv. jag såg det en gång tidigare men observerade inte namnet. men nu funderar jag starkt på att bli en animal protector hos WSPA, för att hjälpa djur runtom i världen! tyvärr finns det så många djur som plågas överallt i världen, men vi kan ALLA göra en förändring.

Är ni som jag, en djurvän & emot djurplågeri, så tycker jag verkligen att ni ska kolla in deras hemsida!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: