Känslan man har när man jobbat sista dagen för i sommar..

Vilken härlig känsla! nu är jag ledig resten av sommaren efter en månad på hvc köket i nykarleby :) kom hem 15:00 idag och 15:15 for jag till vasa med robb. vi hämtade våra efterbeställda saker från multitronic, var en sväng till lägenheten, åt på rax och for hem igen. nu har jag en ny dator, äntligen! robb ska fixa igång den i helgen och efter det kommer jag börja redigera bilderna på den :) snabbare, större skärm och bättre på alla sätt och vis! just nu sitter jag i mitt rum och tar det lungt, lyssnar på musik och redigerar bilder. ska gå ut i kontoret och skriva ut lite bilder senare ikväll också som ska upp på min fotovägg och i fotoramar. hörs senare ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: