ny vecka, nya möjligheter

Halå där måndag! ny vecka, nya möjligheter. idag har jag jobbat från 06:45-13:30 och efter en sväng in via bokhandeln efter lite nya pennor, så for jag hem till monäs. sitter för tillfället och ska börja redigera bilder från helgen, så det kommer upp massor med bildinlägg här senare :) imorgon är min sista dag på jobbet, och det känns såå skönt! jag ska verkligen njuta av min lediga tid som jag har kvar av sommaren, fixa i lägenheten, sola och bara vara! skolan börjar den tredje september och tills det ska jag ha bort all stress i kroppen.
 
Helgen har varit och farit, och en bra helg har det varit om man bortser från att jag har jobbat.. i fredags var vi till jakobstad, likaså i lördags. igår var jag och robb till en grusgräv i kovjoki och svalkade oss i vattnet. sedan före kvällskaffe somnade vi utomhus på varsin madrass.. mysigt :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: