Förberedelser

Hej på er! just nu sitter jag i pappas kontor och förbereder mig lite inför fredagens inträdesprov. jag skriver en uppgift som man ska ha med sig, och det flyter på rätt så bra trots att jag hade svårt att få ett bra början. jag tror att jag kommer vara rätt så nervös men det återstår att se. det är för fan min tur att slippa in nu och det kommer jag minsann att visa också! jag är taggad! 
 
Denhär veckan jobbar jag vid rummelbacken i köket, till torsdag. på torsdagkväll åker jag till vasa. kvällarna denhär veckan går åt till ännu mera jobb, bildredigering. efter att jag skrivit klart nu ska jag fortsätta med bilderna! :) ha det så fint så hörs vi!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: